Verkligen semester!

Vi har det verkligen skont. I morse nar vi klev ut genom dorren hamnade vi rakt i paradiset! Det ar helt sjukt - jag fattar inte riktigt att jag ar mitt i detta underbara. Frukost mitt i detta gronbla vattnet med dessa longtail-batar alldesles framfor, denna mjuka sand och dessa speciella klippor.

Vi ar fortfarande kvar pa PhiPhi-oarna och vi bestamde oss nu pa eftermiddagen att vi kommer att bo kvar pa detta ljuvliga stalle 2 natter till.

Idag har vi bara slappat pa hotellomradet, killarna tog en tur mede kajak och promenerade langst stranden en bra bit bort. Sjalv lag jag kvar och laste bok. Pa e.m gick vi rakt ut i havet, tidvattnet gjorde att stranden var lang. Nar vi kommit ut pa djupare vatten snorklade vi lite, och sag massor av fiskar med olika farger. Fantastiskt.

I morgon skall vi ut pa battur och snorkla och se nagra av de valkanda oarna som folk rekomenderat. Ska bli jattemysigt.

Vi mar alla bra och hoppas att ni njuter av varsolen dar hemma.
2 kommentarer
Lorena

Åh camilla! vad underbart att höra. roligt att ni njuter! Ses snart =D

Camilla

Tjohoooo vad härligt då! vi sitter här Ludde och jag och alla minnen kommer plötsligt tillbaka:) Speciellt när vi ser att ni bor på samma hotell som vi gjorde! (det var där kackerlackan sprang på min mage...heheh) men fy vad härligt ni har det! vi gläds med er goa vänner!! kram från oss alla till er alla!