Student, babyshower, bio & husis


Underbara, goa & fina Sebbe tog studenten!

Oj oj oj...hur konstigt kändes det inte när Sebastian tog studenten. Jag förstår att Camilla och Peter var stolta föräldrar, det var ju faktiskt så att jag själv blev lite (läs otroligt mycket) sentimental när jag fick se den glada studenten! Jag har ju haft Sebastian på dagis, och för att inte tala om alla midsomrar, nyårs- och valborgsmässoaftnar, semestrar, skolavslutningfikor (?), födelsedagar mm som har passerat genom åren - och nu tar Sebastian studenten! WOW. Större än detta är väl när han går och gifter sig...(den här gången behöver jag i alla fall inte hålla tal:)
Sebastian är så fin tycker jag. Alltid trevlig, glad och engagerad!

Sebastian var ju den första babyn i kompisgänget som kom. Det var en solig dag i maj och jag kommer fortfarande ihåg när Peter kom åkande med skjorta och slips när han skulle hämta hem Camilla & Sebastian från BB. Ja, stort GRATTIS till dej Sebastian, det kommer att gå såå bra för dej i livet, Gud kommer att fortsätta att välsigna dej!


Vackert upplagt, man njuter lika mycket med ögonen!

Festen fortsatte (fast denna inträffade före Sebbes student) då vi hade "Babyshower" för fina Carissa. Det är ju en amerikansk tradition som jag inte hade så stor koll på - men trevligt blev det! Vi kidnappade Carissa och tog henne hem till sin fina svärmor Maria. Hon och Mallen hade gjort så fint och mysigt med fika till oss.


Om 2 veckor är det nog dags...

Vi hade köpt lite gåvor och så åt vi mysigt, skrattade och gick på. Jag är såå nyfiken om det blir en pojke eller flicka! Ja, ja - det är bara att vänta och se.

Har hunnit med att gå på bio också, det blev "Duplicity" - se den INTE! Den suger och jag somnade nästan. Bortkastade pengar!!

 Gäsp...

...men maten innan var kanon!! Mums!


Min och Rasmus mat!

.....och än var inte helgen slut, vi hade också avslutning på vår Husis! En mycket trevlig tillställning med mina älskade vänner. Tyvärr var inte skaran fullständig, det saknades bl.a ett brudpar och så några andra gulliga huvuden. Skall göra ett allvarligt försök till en samling till, saknar verkligen de som inte var med - även om de som VAR med också är mumsiga!


En Åberg och en liten Bergman


En manne och en Charlie!

På onsdag är det ännu mer firande, då slutar ju min bästa Niclas skolan. Tänk att han går ut nian. Det svindlar!



Han är så stor och förståndig, och vacker och speciell. Jag börjar nästan gråta när jag tänker på hur mycket kärlek som knappt får plats i bröstet på mig.

Nu måste jag torka tårarna :) för att min lunch är slut nu - måste ju jobba lite också!
4 kommentarer
Mirjam Ihlar

Hej Camilla! Vilken fin blogg du har! Gillar den, du skriver bra och så är du ju så duktig fotograf också! Kul att man fortfarande kan ha lite koll på Märstafolket, trots att man är utvandrad :) Ha nu en underbart skön sommar!! Kram Mirjam

Irena

Hej Camilla! Vad roligt att hitta dig här! Härligt att läsa allt som händer i ditt liv och folk runt omkring. Ha en fin dag! Kram Irena

Mirjam Ihlar

Hej Camilla! Ville bara säga att jag gillar din block och tittar in här ibland. Du skriver så bra och sen så är du ju helt grym fotograf!!!!! Kul att kunna följa märstafolket lite, trots att man är utvandrad... :) Kram till Dig! /Mirjam

Mirjam Ihlar

Oj då, blev visst dubbelt.. trodde att den första försvann! :)