En underbar dag...

Min födelsedag var helt fantastisk! Jag och Nicke var redan i stan och Micke och Rasmus kom dit. Vi gick på....

Det var helt övermysigt och jättegott!

Det är så sällan vi gör trevliga saker alla 4 så jag njöt verkligen av sällskapet. Jag och Niclas hann gå lite på stan innan de andra kom och det är verkligen jättemysigt med alla jul-belysning.


Jag älskar verkligen julen. Det är så mysigt. När jag kom hem smög jag igång med en adventsljustake i vardagsrumsfönstret samtidigt som jag fortsatte med den fantastiska glöggen :)

Snart skall jag även på allvar börja med julskivor...tror att det nog får bli i morgon *myser*

Rasmus är på bal i sin skola ikväll. Jag hann inte hem innan han gick för att se hur fin han var i sin nya skjorta :( Hoppas ändå att han har det bra. Får försöka att hålla mig vaken för att hämta honom ikväll. Hur nu det skall gå...
1 kommentar
Mia

Försenade grattiskramar till dej Camilla, från oss alla i Kunibyjin! Jag tycker också det är såå mysigt med alla förberedelser inför julen, ...trots att det regnar och är +7 grader!