Idag skiner solen!

Halleluja!
Lova Herren, min själ!
Jag vill lova Herren så länge jag lever,
jag vill lovsjunga min Gud så länge jag är till.



Idag skiner solen och jag vill bara sjunga! Gud är så god mot mig. Jag är så tacksam för allt, mina fina barn, min man, mina päron och den härliga släkten, mina vänner och arbetskamrater, min församling! Och framför allt är jag lycklig att jag får ha Gud till min egen pappa - han är såååå bra! Han har sån omsorg om mig och han ger mig den grund där jag kan stå stadigt, slappna av och bara njuuuuta av livet!

Igår hade vi vår första husis (det är några personer som vi regelbundet träffar och delar livet tillsammans med, som en x-trafamilj ungefär) och det var så trevligt. Vi skrattade, fikade, bad och planerade. En verklig glädje att dra igång och träffas igen efter sommaruppehållet. Dessutom är det FREDAG!

0 kommentarer