Milen är min!

Jag tog den! Jag äger milen!


Fatta att jag sprungit oavbrutet i en timme och en kvart!

Jag satte ett mål med min springning i början av sommaren, och i augusti klarade jag det målet. När det kändes så skönt och härligt att nå sitt mål så satte jag ett nytt - milen!

Jag har känt ett tag när jag sprungit, att milen nog sitter där, men inte gjort slag i saken förrens idag.

Nike har en slogan som jag tycker är så bra, jag tänker på den ofta när det tar emot lite grann;



Det är faktiskt lite så med att springa. Känn inte efter - gör det bara, och du kommer att upptäcka att det är härligt!

Nu kommer jag att sova gott i natt och jag gläds sååå mycket att jag gjort milen! Fatta - en mil!
3 kommentarer
camilla Strand

Jag är så grymt STOLT över dig!!!!

Tänk vilken inställning du har - som tar dig över varje hinder! Wow!!

Grattis igen!



kram C

samira

åh vad härligt! grattis camilla! kram

Cicci

INGENTING är tydligen omöjligt om man bara har rätt inställning! STORT GRATTIS, bra jobbat!!! :-)