Fredag morgon


Nu är det fredag morgon igen och jag är trööttt!! Det måste vara på grund av att vi ställt om klockan, och att jag gått upp en timme tidigare än vad kroppen är van vid. Jag tyckte att det var jättetidigt redan innan sommartiden!

Skall sätta etiketter på 100 kuvert så att jag kan skicka ut ´Regionbladet´till våra hantverkare nästa vecka när chefen kommer tillbaks från semestern. Han skall skriva `Regionchefen har ordet´.

Jag tänker INTE låta mig luras idag, förra året gick jag på ett april-skämt. Det var Mackan som lurades att vi skulle bli tvugna att riva upp vårt klinkers i hallen för att det var fel elsladdar i värmegolvet. Jag hade inte en tanke på att det var första april.

Önskar den som läser detta en underbar dag. Nu skall jag fortsätta att ägna mig åt dagens första kaffe, lyssna på ´rixFM´ och sedan ta itu med de där kuverten.
0 kommentarer