Mycke nu

Det går undan. Tiden. Hinner nästan inte med. Jag leder teamet som har hand om fika i samband med våra möten, jätteroligt men också väldigt intensivt.

Vi planerar söndagar men också andra event. Närmas är det Sisterhood på min födelsedag & den första men-Hood dagen efter. På det kommer This is Christmas & sedan börjar året med Revival Nights. Så fantastiskt men också mycket att tänka på & svårt att greppa. Mycket möten blir det, men teamet är helt fantastiskt! Jag har fantastiska ledare.

Jag som inte är riktigt van vid tempot & har ansvar för första gången över så stora event med 600-700 volontärer kan känna att jag blev lite trött eftersom jag inte kan greppa det riktigt fick en bibellära av Simon som gick rakt in i mig.

Gal 6:9 Let us not become weary in doing good, for at the proper time we will reap a harvest if we do not give up.

Jag fick ny kraft av den och ska bli noggrannare med ordet. Jag vet att man då får energi av träeamandet och kan gå in med full styrka i nästa event.

Att få leva det här livet gör mig så tacksam. Det är underbart!

0 kommentarer