DEN HÄR VECKAN HAR JAG LÄRT MIG 2

 
Vilken rolig vecka! Jag har lärt mig 2 nya saker. I torsdags provdök Basse, Mike och jag! Det var ungefär som när man för första gången satte sig i en bil när man skall lära sig köra. Samma känsla av att man skall göra allt på samma gång, men när man hållit på ett tag så gick det lättare. Man kanske inte kan säga att man kan dyka, men man vet i alla fall hur det fungerar.
 
Jag har också lärt mig att tapetsera! Nu när kidsen flyttat ut har vi rivit väggen mellan de två rummen på öve4rvåningen för att det skall bli ett större rum. Kontor/gästrum/Niclas rum. Det blev inte denna tapet som jag tänkte från början, för det visade sig att den kostade 300 kr kvadrratmetern. Vi hittade en liknande på Rusta för 300 kr rullen i stället. Som jag altså hjälpt till att tapetsera.
 
Jag har verkligen hunnit med mycket idag. Medans M började tapetsera bakade jag 4 satser Rosendals Anis/chokladskorpor, gick ut med hunden två gånger, värmde mat, hängde tvätten, bytte lakan, gjorde två mjuka pepparkakor och gjorde en pepparkaksdeg. 
 
Nu ligger vi i sängen och skall kolla på 17 again.
0 kommentarer