BARNEN

Hur mycket älskar man dem inte ... jo, så att det gör ont. Jag kan faktiskt känna det i kroppen, att det gör ont när jag tänker på dem på riktigt. Hur jag villbeskydda dem från allt som kan såra dem på olika sätt. Liksom bara lägga dem under mina vingar om jag hade haft några. Och krama om dem riktigt hårt. De är så fina och perfekta! Jag vet inte hur gammal Basse är på den här bilden, det är i alla fall på Liseberg för en massa år sedan.
Jag har tur som får träffa honom nästan varje dag då jag ofta åker med honom till jobbet, och ibland passar det även så att jag kan åka hem med honom. Det är gott, då får man veta hur hans dag varit. Då vet man liksom. Annat är det med den äldre som är i Australien. Det är lite knepigare. Tur att facetime finns, då får man i alla fall en känsla. Vi har sagt att vi hellre pratar ofta och kort än länge och sällan. Det är ju ofta så att man känner att man inte hinner om man måste prata länge varje gång. Nu är det i alla fall bara 39 dagar tills vi ses IRL. Jag räknar dagarna. 
Fortsätter att träna i Photoshop. Bilden är gjord med filtret Camera-Raw som är ganska häftigt. Gillar när det är kontraster och lite svärta i bilden.
 
0 kommentarer