DAGEN EFTER BRÖLLOPET!

Bröllop. Så roligt! Speciellt när det är släkten. Jag älskar släkten på min mans sida. De är många och de är så olika allihop. Och så fina. Guld rakt igenom. Allihop.
Mingelt utanför kyrkan var fullt av kära återseenden då det ibland kan gå några månader innan man ses.
Älskar de här! De är i vecka 42 och slemproppen gick dagen innan bröllopet. Men de kunde ändå vara med för bebis höll sig lugn.
Jag hade varit hos frissan på förmiddagen så jag var så nöjd m ed mitt hår!
 
Nästa par i kyrkan blir Simon och Somiea. Men först skall de också få barn. Halva tiden har de gått.
Äldsta sonen Hampus. Han är så fin och när man ser syskonen tillsammans så blir man helt rörd. De är så fina tillsammans. 
Pirrigt att vänta på att brudparet skall komma. 
 
 
Brudgummen själv.
.
 
 
Tre kusiner och en flickvän.
Syskon
Kusiner till mina barn plus flickvän
Fina Simon läser programmet.
Festen var otroligt trevlig. Verkligen.
 
Och den bästa på festen. Maken.
 
 
 
 
 
 
 
 
BRÖLLOP Familj
0 kommentarer