DU HITTAR MIG HÄR

Redan igår morse kände jag mig kymig men trodde att det berodde på att jag kör periodisk fasta 7-17. Tog två mackor fast klockan inte hunnit slå 9:00 men det blev inte bättre. På tåget hem kände jag på riktigt att jag var konstig i kroppen och det kändes inte alls bra. Kraschade i soffan när jag kom hem, fick huvudvärk och tog tempen. 38,1.
Så medans solen fortsatte att skina och hösten fortsatte att vara vacker försökte jag titta lite på tv och sov i soffan. Inte förens sent igår kväll hittade jag en serie på HBO som Rasmus tipsat om så idag har jag kollat på nästan hela första säsongen. I alla fall de avsnitt som kommit ut, det ser ut som att det är några kvar. Det tog några avsnitt innan den riktigt lossnade, men nu är jag fast och väntar spänt på kommande avsnitt.
Maken jobbar kväll så Lillan håller mig sällskap. Hon är verkligen ett fint sällskap och jag är så glad för henne. My sweet Little darling.
 
0 kommentarer