LÖRDAG I OKTOBER

Härligt väder idag. Maken har och ska jobba natt men sov inte särskilt länge. Hoppas på att han kan ta en liten tupplur på eftermiddagen. Vi tog en liten promenad i det härliga vädret. Såklart blev det mycket kort på Lillan då hon är underbar.
Försökte oss på lite actionbilder också! 
 
När hon varit med och sprungit så fint vill hon hjälpa till att redigera bilderna. Det är hon MYCKET intresserad av!
 
 
Hösten och naturen är fantastisk, men jag kan inte riktigt njuta som många gör för att jag vet att löven snart trillar och det blir grått och brunt. Jag ska i alla fall göra ett redigt försök för solen skiner och färgerna sprakar! På bilden nedan har jag lyckats fota en äng där det inte är så mycket rött och gult än det faktiskt är, men bilden är jättefin och naturen grym. Det är nog för att det inte är så mycket lönn och de andra typer av träd just de som annars är så otroligt färggranna. Häromkvällen tog jag ju bilder vid stationen, där syns det hur otroligt färgstarkt det är.
 
 
0 kommentarer