MÖRK EFTERMIDDAG MED EN DOFT AV RÖK

Jobbade lite längre än vad behöver idag. Var på jobbet vid 6, så jag kunde ha gått vid 14:30, men det är så nice att åka med Basse som hämtade vid 15:50 så jag jobbade lite längre. Drar gärna på mig lite komp till fredag som är "ett-dag". Det är ju Allahelgonahelg till helgen. När Halloween är vet jag inte riktigt, infaller det samtidigt? Får nog googla på den.
 
När vi kom hem var det i alla fall skymning. Känns tidigt, men det var nog inte så tidigt med tanke på att man ställde om klockan i helgen. I luften låg även en doft av rök, det har ju blivit kallare nu så alla eldar i sina braskaminer. Jag har ett el-element bredvid soffan som jag eldar på så att jag ska bli varm & go. Igår sade maken att vi nog måste skaffa en kamin vi också. När han sade det tänkte han nog på den elräkning som kommer.
 
0 kommentarer