Min älskling fyllde år!



I går var en alldeles speciell dag. Min bästa Micke Åberg fyllde 44 år!

Jag överraskade honom med att vara ledig från jobbet och ta honom med till "Selma city spa" på Clarion Sign hotell, i Sthlm. Åh, vad mysigt det var! Detta spa ligger på 8:e våningen med utomhusbassäng och terass på taket :)

Vi passade även på att fira en födelsedag till denna soliga dag, nämligen Marcus som också fyller år denna vecka. Vännen Marlene och jag överraskade de äkta halvorna med en dubbelfödelsedagsdate helt enkelt.


Utomhus på terrassen.

På detta fantastiska ställe gick det verkligen att mysa "bigtime", och det var verkligen vad vi gjorde!
Medans Micke fick massage slappade vi andra.


Med utsikt över hela stan.

De hade en tempererad bassäng som var superskön att bada i. Kombinationen sval luft och varm bassäng är toppen. Det blir så friskt och skönt.

Vi varvade badandet med bastu och åt supersmarriga mackor ute i friska luften.

Laxmacka med avacadoröra.
Laxsmörgås med avacadoröra. Minichips.

Jag vill verkligen rekomendera detta ställe till dej som vill lyxa till det utan att åka iväg på spa. Inträdet denna vardag var 395 svenska kronor och då fick vi utnyttja gym, bassäng och bastu.

Hit kommer vi absolut att åka tillbaks igen!

Vid 6-tiden drog vi oss hemåt där vi åt tårta med de gulliga vännerna som hittat hem till oss denna kalaskväll. Micke Åberg var så nöjd, när vi skulle sova sade han att det kändes som att han firat "jämn" födelsedag. Det gjorde mig väldigt glad då jag annars brukar köpa saker till vårat hem som jag själv är väldigt förtjust i. Nu fick han en present som han verkligen kunde njuta av själv.

Tack kära vänner som gjorde denna dag så lyckad :)

1 kommentar
Mia

Vad mysigt ni hade det! STORT GRATTIS till Micke från oss i Kuni!