A CRAZY BIRTHDAY

Min 50-årsdag var galen! Vaknade till ljudet av skön sång från mina älsklingar mamma och Niclas. Svensk flagga och fint kort. 
Niclas lade upp på Instagram. Efter fruksten hängde vi vid huset, badade, läste och hade det bara skönt.
My god, det var lovely!
Vi har ju haft halvpension hela veckan, med frukost och middag. Men eftersom vi ville äta i hamburgare till middag på stranden i The Coffehouse bytte vi från middag till lunch i vår vanliga resaturang. Så efter lunchen fortsatte vi till favoritstranden. Man tror inte att det finns sådana här ställen. Tänk att fira sin födelsedag här liksom!
Mamma förevigade det hela i sanden, hon är med på bilden.
 
Och på vägen hem bjöd Niclas på en kanottur.
Det var helt underbart och ett minne för livet.
Vid 18 går solen ner på Maldiverna och strax efter det simmar rockorna förbi vår strand. Just på min födelsedag stannade de till så vi fick oss en riktig titt på dem. It was really something I must say!
Man kunde ta på dem om man ville, men det vill man inte...de är ändå lite läskiga...
Det var en sådan bonus på min födelsedag. Alltså så otroligt att de kom så nära.
 
Kvällen avlsutades på favoritresturangen på stranden, the coffiehouse. Hamburgare. Gott!
Med favoritpersonerna!
 
Hotellet bjuder visst på en flaska vin, fin uppdukning och en tårta när man fyller år. Det missades och personalen upptäkte det när vi skulle gå. De ursäktade sig så mycket, och skickade vin och tårta till vårt hus. Vi smaskade lite medans vi packade. Vinflaskan tänkte jag att jag skulle ta hem då den skulle vara perfekt när jag gör soppa, men den tog de på flygplatsen när vi skulle åka hem.
 Det var verkligen en oförglömlig födelsedag!
 
0 kommentarer