Dan före dan före dopparedan.

Det är snö! På gränsen till plusgrader men det snöar! Det är jättehärligt, allt blir annorlunda. Det blir ljusare, man blir gladare, allt låter annorlunda och framför allt - julstämningen kickar in lite extra!
Lillan gillar snön!
 
Igår hade Rasmus sina vänner över hos oss och hade julmiddag. De var 14 personer och Isak lagade maten och Rasmus var hovmästare (dukade). Det känns ändå märkligt när man kommer hem och det står fullt med bilar utanför huset. Ja till och med firmabilar "Cramo" & "Energisparkonsult". Våra barn har blivit så stora så att de åker runt med firmabil. Det är liksom konstigt och jag känner att jag inte riktigt har hängt med. 
 
I morgon är det söndag och jag vill så gärna gå till kyrkan. Men dessvärre är jag rackig. Hostar, är snuvig och har ont i luftrören. Inte roligt. När man är stilla sätter hostan in. Jag blir faktiskt lite ledsen.
0 kommentarer