En ledig lördag i mars

Maken sover. Har jobbat natt. Niclas är i Australien. Rasmus sover. Det är lördagmorgon.
 
Har kollat om de har tid för lagning av min dator på Apple. Det var fullt. Får kolla igen i morgon. Tangenten för mellanslag fungerar inte som den ska så orden skrivs ihop om man inte trycker till ordentligt och på rätt ställe.
 
Jag laddar för att gå iväg och träna. Känner fortfarande av svanken där jag fick riktigt ont när jag tränade i förr-förra veckan. Gjorde så skitont att jag nästan inte kunde sitta. Åt entiinflammatoriskt i en vecka och gick sedan till kiroprkatiken som knäckte till. Jag var och tränade igår, försöker smyga igång för att känna hur ryggen känns. Testar ben idag.
 
I veckan köpte jag den skinnjacka som jag önskat mig hur länge som helst! Såå glad för den.
 
 
Ikväll ska maken, Thomas och jag gå på bio och se "The greatest Showman". Den är så vackert gjord och musiken är fantastisk! Vi såg den i Australien i julas och både mannen och jag sade att vi ville se den igen. Fast det är lite av en musikalfilm ...
0 kommentarer