TESTAR NYTT TEAM

Testar nytt team Communication/FOTO. Och två av mina bilder kom med på Instagram, den ena bilden två gånger då även Lina lade upp på sitt Instagram.! Såå lycklig med tanke på att under dagen har hundratals foton tagits både i Norra, City, Södra, Jönköping, Göteborg, Örebro & Malmö. De är längst ned i inlägget. Jag lyckades också få med dessa finingar på bild! Anette & Micke. Så underbara och genuina människor!
Det var inte så lätt som det ser ut att ta snygga bilder. Jag hoppas att jag kommer att ha tålamod att öva, öva, öva. Människor är alltid svåra. De skall vara glada, ljuset skall vara rätt, skärpa vill man ju ha och så vill man ju att bilden skall förmedla någon slags energi.
 
Det var också roligt att fota på Kids, några av barnen tyckte att det var jätteroligt när jag tog fram kameran. Barn är ju fantastiska!
 
 Här är Instagram-bilderna: (Wohooo)
 
 
 
 
 
0 kommentarer