NYÅRSAFTON

Ännu ett år har gått. Man säger som gamloingarna - tiden går fort!
Vi firade ihop med David, Audur, Magnus, Adéle, Camilla & Peter. Jag tror att vi firat alla större helger med dem det här året, och väldigt många gånger även andra år.
Vi spelade lite spel och åt mat. I år var det ingen som behövde stå och laga mat för vi beställde färdig tre-rätters från Båthuset. Det var smidigt och väldigt gott!
Fina Audur.
Jag har inte lärt mig hur man skall göra för att få bort det röda färsticket i bilderna man tar inne när det är mörkt. Så fort man försöker göra dem lite kallare i färgen blir de röda. Det är verkligen som det är, att ljuset är sjukt viktigt när man skall fota snyggt!
Mina fina vänninor (i svartvitt för färgens skull)
David och min bästaste bästis!
När kameran skulle plockas fram för gruppbilden måste hattarna rättas till!
De vackra vänninorna, vackra från insidan och ut!
 
 
0 kommentarer