Vi såg Bröllopsfotografen.



Det är så roligt att man kan filma med telefonen. Kanske int blir någon höjdarfilm men vem är kinkig?

- Men oj vad bossig jag är i filmen...beordrar stackars Cissi att titta in i kameran och så, hmmm :) Kolla in hennes fina tröja, jag köpte en likadan idag fast en lila. Den skall jag nog ha i morgon, nu snackar vi POLO-tröja. Jättestor krage - jättesnyggt!

Jag har investerat i en ny telefon som jag är supernöjd med. Man kan fota och filma på språng och det är kanon. Blir inte värsta kvalitén men det gör ju inget när man är på gång!



Jag och vännen Cecilia gled iväg till Kista på mat och bio. Filmen vi såg (Bröllopsfotografen) var väldigt annorlunda mot vad jag förväntat mig. Jag trodde att den skulle vara på ett annat sätt. Jag blev inte besviken - tvärt om. I vanliga fall har jag väldigt svårt för de flesta svenska filmerna men jag den här filmen var verkligen bra....

Andra dagen på lovet och kidsen är utspridda igen...micke jobbar och jag måste försöka att sova. Hmmm. Denna gång har i alla fall Niclas sin moped - den välsignade mopeden som jag kallar den för.

Nu skall jag äntligen få krama kudden. So long...
0 kommentarer